Nejlepší pracovní plošina v Praze

Možná zní nadpisek příliš bulvárně, ale je to skutečně tak. V nabídce plošin MP22.cz naleznete plošinu na podvozku FUSO CANTER 4×4 s dosahem 30 metrů – více zde.

Plošina nemá ve své třídě konkurenci a je bez diskusí aktuálně nejlepší plošinou k pronájmu nejen v Praze a okolí.

Mezi hlavní výhody patří:

  1. Váha. Plošina má 6 tun. Ostatní plošiny v kategorii 30 metrů mají běžně k 10 tunám
  2. Rozměr. Plošina má ramena plně složená za autem. Má tak absolutně nejmenší rozměr ze všech „třicítek“ na trhu.
  3. Dosahy. Výškový dosah je 30 metrů, boční 15,5 metru a mínusový až -7m (vhodné pro opravy mostů, atp.
  4. Komfortní koš, vysoká nosnost.  Koš je velkého rozměru (bezmála 2m široký) a unese dva opravdové chlapy i s vybavením (celkové nosnost 220kg)
  5. Plošiny i jeřáb. Koš plošiny o nosnosti 220 kg lze vyměnit za montážní hák, který má poté nosnost břemene až 350 kg.
  6. Pohon všech 4 kol.
  7. Moderní ve všech směrech. Plošina je pro maximální bezpečnost prošpikovaná elektronikou, vozidlo splňuje normu EURO 6 a bylo uvedeno do provozu na konci roku 2015

FUSO Canter CELA DT30

Práce v hale

Naše plošiny jsou výborné i pro práci v halách. Plošiny z našeho vozového parku s označením DT mají sbalená ramena s košem za kabinou, takže průjezdná výška není nijak navyšována. Projedeme v podstatě tam, kam vyšší osobák typu SUV nebo malá dodávka.

práce v hale

Velké boční dosahy se hodí

Obrovskou devizou našich plošin jsou boční dosahy. Ty se hodí všude. Na běžné instalaci nemusíte stokrát přepatkovávat autem, a ve městě nejsme limitováni parkujícími auty. Na této instalaci je vidět velký dosah, avšak rezerva v dosahu byla stále obrovská, ani jedno z ramen nebylo vysunuto více než 30% 🙂

Boční dosah

Instalace loga Mercedes M3000

Naše plošiny se umí výborně doplňovat. Ukázkou je instalace loga na prodejně Mercedes M3000. Na plošinu DT24 jsme místo montážního koše nandali závěsný hák a z „dvaadvacítky“ pak mohli montážníci pohodlně a bezpečně nové logo na halu nainstalovat. Objednání jeřábu jako takového by bylo výrazně nákladnější, jeho příjezd by byl poměrně komplikovaný a kdyby byly využity dvě klasické plošiny, práce by nebyla příliš bezpečná.

Instalace loga Mercedes M3000 Praha Instalace loga Mercedes M3000 Praha

Opravy lodních úvazů plošinou

I naše nejstarší plošina „dvaadvacítka“ (r.v. 2009), která nemá oficiálně mínusový dosah se díky skladbě ramen do mínusu dostane. Pro opravu monumentů k uvázání lodí se hodila výborně především díky bočnímu dosahu, zde využitého směrem dozadu.

2014-06-10 10.01.37 2014-06-09 15.54.44